cluc24

marți, 5 iunie 2018

De la munte la mare - Gala SB


După atâtea evenimente interesant, a venit ziua de sâmbătă, dedicată Galei Super Blog.
Când am plecat spre Mamaia, pe drum, îmi creionasem ideile pe care urma să le expun, dar ajuns la destinație, mi-am pierdut creionul... și inspirația.
După prima zi la Mamaia, hotel Aurora, m-am împrietenit cu marea și instantaneu mi-au venit noi idei. În acele momente eram sigur că am găsit ce să spun la Gală. Până să ajung la discursul meu, am schimbat de trei ori abordarea și ideile, așa că ele s-au amestecat! Între timp am cunoscut mai mulți bloggeri și am petrecut clipe minunate iar la Gală, spontaneitatea mea, a dispărut cu totul, de parcă atinsesem limita de cuvinte și altele nu mai găseam.
A fost frumos, interesant și plăcut. În primul rând reîntâlnirea cu cei cunoscuți, recunoașterea celor pe care-i cunoșteam virtual și nu în ultimul rând, noile relații și cunostințe legate au fost principalele atracții ale evenimentului. 


Felicitări tuturor participanților, fiecare fiind un câștigător! Un sincer bravo câștigătoarelor și toate cele bune tuturor.
PS: Am ratat momentul apariției tortului deși eram la locul potrivit, dar nu la momentul ... potrivit. Totuși l-am savurat..... 


Mulțumesc echipei SB că mi-a asigurat imaginile din acest articol, că eu uitasem de ce am fost pe acolo!

Acest articol este al treilea episod din seria De la munte la mare. Urmează finalul LA întâlnirea cu marEA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu