cluc24

miercuri, 2 mai 2018

Gata de drum


Pătrățel  privește tacticos către fetele care-și pregăteau bagajele. Gogonel este agitat și privește intens spre vecinul Pătrățel:
-          Auzi....
-          De când m-am născut – dă replica Pătrățel.
-          Ce sarcastic esre șoferul – spune Maimuțel.
-          Acum că după aia... ne tot întreabă în ce parte să meargă! – spune Gogoșar.
-          Doar dacă vreți să schimbați direcția... sau locația!
-          Mereu ne ziceai să ne uităm pe hartă – spune Maimuțel.
-          A fost demult! Acum mi-am luat tableta Navitel T700 3G .


-          Și conduce tableta? E pilot automat? – ripostează Gogonel.
-          Ar putea. Doar are CPU model Cortex A7 la 800MHz și ecranul e touschcreen de 7 inci cu memorie RAM de 1GB și cu memorie de stocare de 16GB.
-          Pentru poze, amintiri? – întreabă Gogonel.
-          Nu. Dacă spațiul este prea mic pentru amintirile din călătorie, poze, capturi video, se poate salva pe cardul microSD de 32GB.
-          Nu înțeleg rolul tabletei! – întreabă Maimuțel. E un moft, frățioare?
-          Nu. Are un program navigator , GPS care ne ghidează.
-          Hartă?
-          Da... chiar vorbitoare....
-          Să nu fie voce de femeie, că devin geloase fetele – spune Gogonel dar tace instantaneu, înghețat de privirile ațintite asupra lui, de către fete
-          Dar noi mergem în Europa, două zile, deci nu te ajută prea mult.
-          Din contră, e un navigator european.
-          Pe bune!?
-          Pe mai mult decât bune! L-am mai folosit ...
-          Ai fost plecat – se miră Gogonel!
-          Nu!. Doar am avut un prieten care l-a testat în călătorii după ce l-a descoperit în urma unor review-uri.
-          Și?
-          S-a întors mereu, acasă, deci este funcțional – spune Pătrățel.
-          Haha! Te întrebam... adică vroiam să stiu... are hărți dar, până unde în Europa?
-          Și în Franța, sau Regatul Unit, unde vreți voi să mergem la anul! Cumpăr licența, tableta și scăpăm de griji! Acum eu mă odihnesc că mi-am terminat pregătirile, să vă văd pe voi...
-          Poate nu termină și amânăm plecarea – spune Gogonel privind spre vecinele lui.
-          Vezi polonicul ?– întreabă Gogoșar care pleacă spre bucătărie.
-          Da... Mulțumim că ne gătești – spune încet și potolit Gogonel, visător la călătoria pe care urmau să o efectueze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu