cluc24

luni, 26 martie 2018

Iepurașul de Paști vine de la....


Bună ziua! Bună ziua! Eu sunt Iepurașul de Paști. Doar o clipă, să-mi îmbrac vesta albastră și vă anunț recomandările mele pentru cadouri. De ce-mi iau vestă? Este un pic cam friguț pe afară....
Sunt Iepurașul cel isteț care am venit de prin nămeți! Nu mai stați pe gânduri și cumpărați ceea ce vă doriți!
A fost frig, dar vine și căldura. Dacă până acum ați stat lângă sobă, nu ar fi timpul să folosiți ca sursă de căldură, grătarul pentru distracție?
Nu aveți gratare? Vă recomand eu, varianta de gratar de inox cu grill, marca Landmann Grill Chef, doar toți suntem șefi la mici!


Gratarul este realizat din oțel inoxidabil, cu picior și are un capac care-l protejează total de intemperiile vremii. Colectorul de cenușă este ușor de îndepărtat. Acest grătar este util și poate fi folosit pentru opt persoane.  Un accesoriu util pentru acest produs îl reprezintă cele 12 ustensile din setul de grătar Landmann.


Dacă plecați la iarbă verde, în grabă și uitați obiectul muncii acasă, adică grătarul, puteți fi salvați de grătarul de unică folosință Landmann, pe care-l puteți păstra în mașină, pentru asemenea cazuri de urgență. 

Pentru a fi totul mai rustic, lângă acest grătar, trebuie să punem câteva țepuse de bambus...
În cazul în care facem un grătar acasă, iar familia ne impune să ne ocupăm intens de grădină, putem să ne cumpărăm mașină de tuns iarba, mașină de tuns gardul și alte componente care să ne ușureze munca.
Pentru ca bărbatul să lucreze în liniște, Iepurașul trebuie să ofere obiecte de îngrijire personală și de curățenie pentru doamna casei...
Pentru copii? Ei știu ce le trebuie, și-și cumpără telefon mobil Samsung Galaxy S9 pentru a naviga pe internet, să converseze cu prietenii și eventual să-și îmbogățească sistemele audio și video. De unde? De acolo de unde se cumpără toate produsele prezentate... doar toți știu că Iepurașul de Paști vine de la Dwyn!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu