cluc24

duminică, 18 martie 2018

Când nu recunoști o femeie....


Maimuțel năvălește în apartamentul vecinei Gogoșar:
-          Ce faci?!
-          Încerc să nu mă sperii! Am crezut că e Pătrățel.
-          Fratele meu încă doarme. M-ai chemat!
-          Da. Saptămâna viitoare o să merg la petrecerea cu foștii colegi de liceu....
-          Ce fain! Unde?
-          La mare.
-          Chiar?
-          Da. Și trebuie să-mi caut niște haine adecvate.
-          Păcat că este cam răcoare pentru plajă – spune cu părere de rău, Maimuțel.
-          Oricum o să povestim, o să....
-          Îl iei și pe Pătrățel?
-          Dar ce, este soțul meu?
-          Poate va fi, după ce vă întoarceți!
-          Haha! Dacă are tot ce-i trebuie acum, greu își schimbă ideile.
-          Poate îl vrăjești cu o rochie elegantă! Așa am făcut eu cu un prieten, acum... cinci ani!
-          Și unde e acum?
-  L-a cucerit alta...iar eu m-am mutat aici. Ai rochia potrivită? Te ajut la cumpărături...Vedem cum îți stau rochiile... presupun că cumperi mai multe... Eu când văd diverse modele de rochii prin magazine, le-aș lua pe toate.
-          Eu comand online. Am nevoie de două rochii de seara.
-          Stai două seri?
-         Da. De vineri până duminică. Avem închiriate camere la hotel și o parte din restaurant.
-          O să fie o petrecere superbă! Ceilalți vin cu familiile?
-          Cine are soț, vine cu el, cine are copii... vine singură, sau singur.
-          Mai bine fără Pătrățel, că dacă aude poveștile celor însurați, fuge de casa căsătoriilor ca de râie!
-          Haha!
-          Uite la ce rochii m-am gândit....Sunt pentru diferite ocazii. Sunt model office, pentru ieșire la teatru sau cinematograf.
-          Poate și ieșire la un club, la onamastică ... – gîndește Maimuțel. Trebuie o rochie neagră, mai mult ca sigur. Este potrivită pentru orice eveniment.
-          Da. Am ales o rochie neagră cu inserții din dantelă albă, are mâneci trei sferturi



-          Ce perfectă este. Stil și rafinament. Are și cordon care strânge rochia pe talie
-          Dacă port un sacou sau jerseu, o pot folosi și dacă este răcoare. Materialul este poliester combinat cu elastan.
-          Are și mărimea ta!
-          Oricum dacă nu se potrivește mărimea aleasă o pot fie schimba gratuit ori returna în termen de 14 zile de la achiziție cu banii înapoi în maxim 7 zile.
-          Da! Abia aștept să te văd cu ea. Ce surprins o să fie Pătrățel! Altă rochie?
-          Rochia Aida Red, combinație de negru și roșu.



-          Da. Se poate folosi ca rochie de seară și rochie de zi... la orice eveniment.
-          Are decolteu rotund și mâneci trei sferturi.
-          O poți purta și cu jerseu dacă este răcoare. Are crăpătură la picior! O să fii sexy! pătrățel o să pice pe nisip!
-          Haha! Cred că pică de cum îl pun să-mi închidă fermoarul de la spate.
-          O să fie făstâcit! Rochia pare mai scurtă ca cealaltă.
-          Cu doar 5 centimetri. Are 100 cm....

Pătrățel stă și privește la televizor. Deodată ochii i se ațintesc asupra unui colet care se afla lângă masă. Fetele erau la laptop, navigând pe internet. Gogonel privea pasiv la televizor.
Pătrățel nu are răbdare și întreabă:
-          Ce este în cutie?
-          Un...conținut – dă replica Maimușe
-          Și ce conține, acel conținut?
-          Ceva... Nu este mâncare – continuă Gogoșar, care-și ia cutia și pleacă.
-          Pătrățel rămâne supărat, ca un copil rămas fără jucăria preferată. Se ridică din fotoliu și vrea să plece, moment în care apare o domnișoară pe ușă. Speriat, se freacă la ochi și se dă doi pași înapoi:
-          Bună ziua....Gogoșar?!
Maimuțel râde de se prăpădește, Gogonel își varsă berea pe el iar Gogoșar zâmbește aidoma unei vedete de cinema.
Gogoșar era îmbrăcată într-o rochie superbă neagră cu dungi roșii. Aceasta era una dintre cele două rochii comandate online de Gogoșar pentru petrecerea ei, iar Pătrățel era decis să meargă cu ea, nu de alta, dar să nu o piardă....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu