cluc24

luni, 22 ianuarie 2018

Sănătatea, bunul cel mai de preț

În fiecare an, pe data de 31 decembrie îmi fac o listă cu propunerile pentru anul următor. Lista este mereu aceeași: să scap de sentimentele negative care-mi distrug sănătatea și să reusesc să slăbesc. Până acum nu am sanse, dar voi încerca în continuare, conștient, că odată și odată tot voi reuși. Cu cât amân mai mult, cu atât sănătatea mea va fi mai șubredă.
Am încercat să slăbesc dar nu am reușit. Am făcut dietă dar totul a fost în zadar. Am servit mâncarea fără pâine, am mâncat o zi doar fructe, în altă zi doar legume, apoi numai carne și în altă zi, brânză. Erau zile când îmi era foame de-mi venea să devorez plantele de pe balcon! După un timp, am abandonat.
Stressul de la servici, fără să vreau a fost cea mai bună cură de slăbire. Într-o lună slăbisem 21 de kg, dar psihic eram aproape distrus. În câteva luni mi-am revenit complet, atât cu psihicul, cât și cu greutatea. De câte ori vreau să-mi cumpăr o cămașă, trebuie să o probez, iar când le primesc, oferite ca, cadouri, unele dintre ele îmi sunt potrivite, altele... poate când voi redeveni ce am fost odată....
Dar gata, am găsit momentul optim ca să-mi resetez această problemă, cu ajutorul Reset Limitless. Apelând la ei pot îngroșa rândul celor peste o mie de oameni fericiți, care au rezolvat problemele legate de alimentația nesănătoasă, de creșterea semnificativă în greutate și de cheltuielile ineficiente în alimentele care trebuie evitate.

Interesant, programul de viață sănătoasă.... mai ales când ai pe cineva care te susține și te... împinge de la spate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu