cluc24

miercuri, 29 noiembrie 2017

Concluzii Affiliate Ranking

Am avut o experiență interesantă, de aproximativ două săptămâni cu platforma 2Performant. A fost mult, a fost puțin? Depinde. Din cauza timpului prea scurt, nu am putut descoperi toate avantajel și implicit beneficiile acestei platforme pentru bloggeri.
Mi-am ales situri pe care le cunoșteam și am afișat bannerele acestora pe blogul meu. Deși nu mă așteptam, cititorii mei, au început să navigheze pe aceste situri. Urmează să promovez prin articole aceste situri afiliate la program și să fiu în pas cu ofertele lor. Singurul meu regret, a fost și este, timpul mult prea scurt pe care-l pot dedica acestei competiții... Dar vine și vacanța...
Am promovat și continui să prezint ofertele siturilor afiliate cu ocazie Black Friday și urmează perioada cadourilor de Crăciun, culminând cu evenimentul mult așteptat al fiecărui an, Revelionul.
Nu contează locul, important este să te menții, chiar dacă nu avansezi sau nu câștigi. Deși în orice competiție se spune că ceea ce contează este și participarea, aștept să și câștig! Competiția este dură, iar eu am ajuns pe locul 1588.


Sunt conștient că mulți dintre cititorii mei, care au intrat pe acele situri, au revenit, chiar fără a accesa adresa web de pe blogul meu, ci doar introducând direct denumirea sitului unde au ajuns și cu ajutorul meu.
Chiar dacă perioada stabilită de organizatorii unui concurs trece, eu voi continua bătălia, nu mă voi lăsa învins. Acum am trecut și peste răceala obișnuită din acest sezon...
Pentru cei care vor să cunoască locul meu în competiția Affiliate Ranking, pot vdea cifra afișată în bara laterală dreapta de pe blog, iar sub aceasta, se află bannerele care oferă produse de calitate pentru cititori, și eventual puncte pentru mine ca blogger, dacă se accesează situl și se comandă produse!

Cine nu încearcă nu reusește, iar cine se teme, de frică va suferi!

2 comentarii: