cluc24

miercuri, 1 noiembrie 2017

Cadouri cât un buget

Bărbatul își permite o mică pauză de cafea și începe să navigheze pe internet. Colegul său îl vede că este agitat, și face multe calcule, bombăne și gândește profund:
- Ce ai pățit?
- Vin sărbătorile și mă pregătesc din timp pentru cadouri.
- Mai este ....
- Nu prea. Anul trecut m-am apucat de cumpărături din luna septembrie imediat  după concediu.
- Ești prea agitat. Eu îmi iau cele necesare cu doar două săptămâni înainte, pentru a evita aglomerația, problemele de livrare și cine știe ce mici probleme care pot apărea.
- Și aduni banii....Nu?
- Nu. Am unele situri pe care le urmăresc și care mă satisfac, calitate, preț.
- Da... Eu am de făcut cumpărături pentru socrii, părinți, frate, cumnați, nepoți... Abia îmi rămâne să iau ceva soției. De mine...doar în vise!
- Se poate rezolva. Hai să-ți arăt. Ce buget ai?
- Păi... tot scade cu apropierea sărbătorilor.Pentru părinți și socri am rezolvat...
- Este moda brățărilor, deci ia niște brățări din piele pentru rude. Uite, pe Christina Diamonds găsești la prețuri rezonabile.
- Chiar... sunt ieftine și arată super!
- Tot de aici poți lua o bijuterie din pietre semipretioase pentru soția ta.
- Ceva .... mov....sau....piatră de ametist! Bună pentru un ceas...

Bărbatul începe să cerceteze paginile sitului și chipul i se luminează. Își face rapid o comandă cu mai multe produse utile și necesare, și constată că se încadrează în bugetul său de până atunci:
- De mult timp îmi doream un ceas...
- Au și ceasuri, diferite modele.
- Am văzut... Uite unul care-mi place. Swiss Made. Ceas de colecție. Îl cumpăr!


Abia apucă să-și lanseze comanda că apare șeful iar calculatorul revine la fișierele de lucru. În timp ce acesta dă ordinele necesare pentru buna desfășurare a activității companiei, colegul îi face semn bărbatului soptindu-i, în timp ce acesta își închide husa ponosită de la telefon:
- Pentru că ți-a mai rămas ceva din buget, poți cumpără un suport telefon care să-ți protejeze mobilul.
- Au și așa ceva?
- Iei de pe situl Popsockets.ro! Iei unul rezistent, din aluminiu.

- Mulțumesc! Cu așa investiții și prețuri mai ieftine decât mă așteptam, îmi rămân bani și pentru o petrecere de Revelion!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu