cluc24

sâmbătă, 23 septembrie 2017

Soluții optime pentru eliminarea vizitatorilor nedoriți

Când eram mic și mergeam la școală, anual, venea o „tanti” cu halat alb, iar noi ne „piteam” pe unde apucam. Dar ea, ne observa și ne chema la apel. Eu mă bucuram când o vedeam fără un instrument al groazei mele, adică observam că nu are seringa la ea.... Am scăpat de injecție!
Ea venea pentru un control de rutină. La început credeam că vrea să ne împrietenim pentru că ne mângâia pe cap, de fapt, mai mult ne ciufulea. Dar nu era chiar așa! Ea căută anumite chestii ce mișunau prin părul nostru. Făcea ce făcea și mereu găsea la noi în școală, pe cineva care să aibă musafiri nepoftiți.
În acele vremuri nu înțelegeam ce înseamnă să ai musafiri nepoftiți, și nici cum de alegeau ei pe cineva anume, pentru a se găzdui la acesta.
După acele vizite, vedeam pe colegii respectivi cum încep să poarte căciulă, chiar și vara când era cald. Întâi am crezut că au răcit, dar apoi am aflat că aveau păduchi. Primul pas, în acest caz era tunsul zero, apoi acțiunea gazului sau a oțetului.... Uneori aveam impresia că în jurul meu, se află o salată asortată.
Pe atunci, se credea că păduchii apar din cauza unei igiene precare, dar între timp, mentalitatea oamenilor s-a schimbat, datorită accesului la informație și tehnologie. Această idee preconcepută este una falsă, iar modalitatea de prevenire și/sau eliminare este una mult mai avansată.
Acum există Paranix, sub diferite forme, utile fiecare, pentru detectare, prevenție sau tratament, atât ca șampon, cât și ca spray. Conform graficului specialiștilor, oamenii încep să folosească tratamentele farmaceutice, în detrimentul opțiunilor tradiționale, băbești,

Important este că omul să prevină orice boală care apare, detectând-o în timp util, intervenind apoi pentru anihilarea ei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu