cluc24

duminică, 10 septembrie 2017

Sixt Rent a Car, muza și miza călătoriilor

Luna trecută m-am trezit, spre surprinderea mea, că pot pleca în concediu. Am avut și altă dată concediu dar a fost greu să mă sincronizez cu ceilalați prieteni pentru a pleca împreună spre o oază de liniște.
Deși trebuia să mă bucur, instantaneu m-am panicat. Mașina noastră nu avea ITP-ul făcut, iar pe timpul călătoriei expira, nu-i făcusem nici întreținerea obișnuită (schimb de ulei, filtre) pentru că mai aveam ceva timp.... de rovignetă nu mai spun nimic....
Gândurile mele care trebuiau să fie unele liniștite au devenit agitate.
Exteriorându-mi frământările, un coleg de servici mi-a trimis un link despre campania AlwaysYesToRomania , un proiect al SIXT New Kopel. Sârguincios cum sunt, am început să studiez și mă informez, iar ideea salvatoare a venit într-o clipă.
Am apelat la SIXT Rent a Car pentru a-mi închiria o mașină pe perioada călătoriei. Ei dețin mai multe service-uri autorizate deci toate problemele tehnice sau de acte erau rezolvate, în orice moment.
În acest fel am putu călători prin zona Moldovei, vizitând mănăstirile și admirând peisajele mirifice. Am fost pe la Moinești și Târgu Ocna din județul Bacău, urcând apoi Neamț, Iași, Botoșani, Suceava. Am vizitat Humuleștiul lui Ion Creangă, cu bojdeuga lui, descoperind adevărurile spuse acestuia de unchiul său (DIN CĂRȚI CULEGI ÎNȚELEPCIUNE...), am văzut Putna, admirând crucea luminoasă din miez de noapte. Nu am ratat Mănăstirile Putna, Voroneț, Sucevița, Moldovița sau Neamț.


Pentru a reveni acasă, am trecut în Ardeal și am vizitat Moisei, Săpânța cu celebrul Cimitir Vesel și am făcut drumeții prin pădure.


Păcat că concediul este scurt atunci când te simți bine și beneficiezi de facilitățile oferite de instrumentele internetului, prin intermediul căruia poți contacte diverse companii care să ne ajute.
Mașina închiriată ne-a ajutat foarte mult în călătorie și ne-a dus pe meleaguri unde nu am fi crezut că vom ajunge vreodată!

Din dorința de a promova Romania mai puțin umblată și uimitoare prin ceea ce are de oferit turiștilor români și străini, SIXT New Kopel a lansat în 2016 #AlwaysYesToRomania, care reprezintă o provocare adresată atât turiștilor români cât și turiștilor străini, de a descoperi locurile mai puțin umblate ale țării noastre, oferind facilitățile dorite prin ceea ce compania realizează în mod profesionist, servicii de  leasing operațional, rent a car, vânzare de mașini second hand sau noi și service auto.

2 comentarii: