cluc24

luni, 28 august 2017

Ideile vecinului, bune pentru oricine

Bărbatul se agită de zor, grăbindu-se spre casă. Ajunge cu greu în fața blocului, oprindu-se la intrare, gânditor. Își privește ceasul, apoi telefonul și oftează:
-          Of... iar s-a descărcat. Abia am vorbit două minute.
Lângă el apare vecinul, care locuia la etajul superior și-l interpelează:
-          Ce faci vecine?
-          Mă agit. Abia am ajuns de la servici și m-am grăbit să achit facturile.
-          Trebuie plătite...
-          Da... dar prea scump!
-          Ce anume?
-          Utilitățile: energie electrica, gaz natural....
-          Eu am făcut economie, atât la gaz cât și la electricitate. Am gaz mai ieftin și implicit, și energie mai ieftina.
-          Ai schimbat tariful de încadrare?
-          Mai mult decât atât! Am ales schimbarea furnizorului de energie si gaz. Am renunțat la monopol!
-          Cum? Chiar ai găsit utilități mai ieftine? Nu cred....
-          Da. Am ales un furnizor de pe piata libera.
-          Nu m-am gândit niciodată că s-ar putea face așa ceva. Nici măcar nu mi-a trecut prin minte să caut ceva legat de o oferta furnizor de energie si gaz !
-          Cine caută și vrea, găsește!
-          Așa este... dar trebuie să schimb instalația....
-          Nu. Instalația de electricitate și gaz rămâne aceeași, iar prețurile la facturi sunt mai mici.
-          Să zicem... dar costul transferului?
-          Schimbarea furnizorului este gratuită. Dacă ai probleme în timpul serviciilor oferite, îi poți contacta oricând, la orice oră din zi sau din noapte, și prin diverse metode: telefon, internet, iar serviciile de asistență apărute în distribuție, sunt mai ieftine cu până la 25%.
-          Hai că m-ai convins.... Totuși.... voi recurge la metode clasice de contact, căci telefonul meu este mai mult defect, decât funcțional... adică este consumat.
-          Dacă te  înscrii în timpul campaniei de “Ești pregătit pentru o nouă experiență de furnizare?”, primești cadou un set de trei becuri cu led și participi la o tragere la sorți pentru un telefon iPhone 7 ..., care cred că ți-ar fi mai mult decât necesar!
-          Da... Primesc și cadouri?!
-          Nu numai atât, la plata facturilor, primești puncte Cashback, pentru că Restart Energy este partener Lyoness.
-          Sunt pe deplin convins. Îmi lași bagajele la ușa mea, dacă urci?
-          Da... Dar de ce?

-          Am plecat să fac contractul! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu