cluc24

miercuri, 5 iulie 2017

Fără teamă...

Aș vrea să vă salut, dar îmi este frică! Nu de voi, ci de ideea că trebuie să deschid gura. Am probleme legate de curent… Este vorba de curentul de aer, nu de cel electric.
Am avut vecini apropiați care s-au îmbolnăvit și au plecat. După o perioadă mai îndelungată au venit alți vecini, care par să fie de pe altă planetă.
Am apelat la proprietar să mă ajute cu sănătatea, dar îi este teamă! Noroc că a aflat de la niște prieteni că uneori, ajutorul pică de unde nu te aștepți.
Ieri am fost la un control și am văzut cât de bine poate fi.. Instrumentele folosite au fost sterilizate într-o încăpere specială, radiografia a ieșit concludentă iar eu și vecinii mei, ne-am simțit ca niște regi. Au avut grijă de noi, așa cum merităm. Fără noi, nu se poate trăi confortabil, deci avem un rol existențial important.
Încet dar sigur mă încumet să deschid gura. Pînă să mă dezmeticesc, mă trezesc cu un jet rece asupra mea. M-am răcorit și m-am molipsit… de amorțeală. Între timp sunt bandajat și deja mă simt mai bine. Nu mă doare nimic…Ce bine este!
După două ore, amorțeala dispare, ca și durerea…. Am înțeles că peste un an, voi reveni în acest loc pentru a fi sigur că existența mea este una pașnică, fără repercursiuni viitoare!
Mulțumesc Indiferent de problema pe care o am, sunt condus spre altă încăpere, laborator, unde personalul care deservește zona, se ocupă cu multă grijă și atenție de mine.
Sunteți bulversați? Nu stiți cine sunt și mai ales, unde am fost?
Sunt doar un dinte, tratat la Clinica Crystal Dental, care tocmai a obținut o albire cu ajutorul unui ZOOM White Speed Led, ca urmare a unei sesizări datorită lupei dentare.

Mulțumesc, Zâna Măseluță!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu