cluc24

marți, 2 mai 2017

Cu trotineta, la cumpărături rapide

Gogonel se întoarce dezamăgit din bucătărie:
-          Nu mai avem bere... și începe meciul!
-          Cum nu avem... am băut ieri, alaltăieri... – începe să numere pe degete, ca un elev silitor, Pătrățel.
-          Ce ne facem – oftează Gogonel privind spre Pătrățel
-          Da... sigur nu avem! – confirmă vecinul după ce-și numără și degetele lăsate în jos.
-          Of... Gogoșar, tu nu ai bere, nicăieri?
-          Nu – spune gazda, atentă la imaginile de pe laptop, pe care le studia împreună cu Maimuțel.
-          Merge fratele meu după bere.. nu Pătrățel? – intervine Maimuțel.
-          Nu găsim aici... doar în capătul orașului – oftează Gogonel.
-          Daca tot mergi acolo, ia și niște cosmetice – spune Gogoșar turnând gaz peste foc...
-          Unde să mergi! Imediat începe meciul! Până vine înapoi, se termină și concluziile din studio – oftează Gogonel, sperind totuși ca vecinul său să aibă o soluție magică pentru licoarea care nu putea lipsi la un meci...
Pătrățel tace și face... Socotește și apoi se ridică de pe fotoliu.
-          Am timp. Voi ce vreți?
-          Dar mașina ajunge cu greu... E aglomerație...
Pătrățel îi face semn lui Gogonel să tacă, ia biletul cu notițele fetelor și pleacă în fugă. Gogonel este consolat, cu gândul că nu va avea bere la emisiunea preferată.
Liniștea se așterne. Fetele sunt preocupate cu laptopul, iar Gogonel derulează programele. Privește la ceas și se oprește pe canalul de sport. Este publicitate, iar până să intre echipele pe teren, apare Pătrățel în cameră, cu berea și cosmeticele, așezându-se liniștit în fotoliu. Atât fetele, cât și Gogonel îl privesc insistent, renunțând la ceea ce făceau.
-          De unde ai luat... obiectele?
-          De la magazin. Din capătul orașului.
-          Da... așa scrie și pe bon – constată Gogoșar
-          Cum ai ajuns așa repede? – se miră Gogonel
-          Am condus prudent și am ales drumul ideal – răspunde prompt Pătrățel.
-          Mereu când am mers, am făcut aproape 30 de minute.. Și întors... – gândește Maimuțel, cu voce tare.
-          Am avut mijlocul de transport ideal. M-am strecurat printre mașini...
-          Cum te-ai strecurat? Doar n-ai demontat bucăți din mașină?
-          Am fost cu trotineta electrica .
Maimuțel se apropie de fratele ei și-i pune mâna pe frunte:
-          Nu are temperatură.
-          De când ai trotinetă?
-          De două zile.
-          Este cumva, cutia primită prin curier...
-          Da, Maimuțel. Este trotineta mea electrică cu care mă strecor cu ușurință prin oraș, pe carosabil, pe trotuar, unde vreau!
-          De unde o ai?
-          De la Wheel-E – spune Gogoșar care găsise informația pe internet.
-          Așa este.
-          Vrei o cafea Pătrățel – întreabă Maimuțel fericită că a primit cosmeticele dorite, în timp ce cască.
-          Nu. Am băut pe drum, până s-a încărcat trotineta.
Toți se uită mirați la Pătrățel. Acesta râde și le explică:
-    Trotineta are accesoriu, o geantă cu încărcător. Nu l-am încărcat înainte, că nu aveam planificată plimbarea...
-          Și a durat 12 ore... formatarea bateriei? Dar nu că ai venit super repede!
-          Nu! Nu discutăm de baterie.... Păi ați văzut ce repede am venit!
-          Ce marcă ai?
-          Combo Master... albastră


-          O spui de parcă ai vorbi de mașină... – spune Gogonel
-          Este mai utilă decât o mașină. Economie de timp, de spațiu, deplasare rapidă, fără efort...Un mijloc de transport personal electric, o nouă modalitate de călătorie.
-          Care ne reamintește de copilărie....
-          Ne face să ne simțim ca niște copii
După atâtea discuții, Gogonel întreabă mirat:
-          Cum de ți-a venit ideea?
-          Săptămânal mergeam cu fetele la cumpărături și pierdeam mult timp... așa merg eu repede și terminăm totul rapid. Așa putem vedea meciurile în liniște.. Uite că este deja unu la zero! – spune Pătrățel, concentrându-se la televizor.

Gogonel chicotește iar Maimuțel și Gogoșar se privesc una pe alta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu