cluc24

luni, 10 aprilie 2017

Păcălit de Iepuraș?

Da. Pe mine a reușit să mă păcălească. În primul rând apare pe nepregătite, deși s-a anunțat de mult timp...
Fiind și eu un Iepuraș, trebuie să duc un coșuleț cu cadouri, dar... mai am puțin timp. Cum mie nu-mi place să merg prin magazine, această sarcină a unor achiziții specifice sărbătorilor pascale este dificilă. Nu trebuie neapărat un coșuleț, doar ceva care să fie o amintire dragă în albumul vieții.
Azi am fost până la un magazin pentru cele utile casei, mărunțișuri... și am stat la o coadă, că am putut să-mi citesc toate mesaje de azi de pe mail... și nu sunt puține!
Am două soluții, în ambele am de căutat. Prima variantă, găsesc un magazin unde nu este aglomerație, dar există riscul să fie deja golit de produse... sau comand virtual. Cred că a doua variantă este cea optimă.
Ce să cumpăr? Avem nevoie de lucruri utile pentru că cele inutile... doar se umplu de praf!
Deci ce avem nevoie? Vine vara... avem nevoie de gratare că abia așteptăm să ieșim la iarbă verde. Cum vedem un firicel de iarbă, ne și facem programare de week-end!
Pentru cei mici, ca să le trezim interesul spre gândire logică, trebuie achiziționat, neapărat un joc Lego. Micuțul va fi fericit și-și va atrage părinții pe valurile copilăriei, în amintirile  din sertarul vieții.
De mult timp mă tentau niște cuptoare cu microunde de la magazinul online Dwyn și acum este momentul pentru ele.
Gata nu mai căutăm nimic. Găsim tot ce avem nevoie. Cumpărăm cadouri de Paști pentru cei dragi din magazinul online Dwyn Shop. Acolo găsim tot ce avem nevoie: televizoare, laptopuri, spalatoare cu presiune, aragaze, plite, hote și chiar Drone! Putem urmări ce se întîmplă pe jurul nostru, când mergem grătar! Vedem dacă sunteți pricepuți în prepararea bucatelor sau furăm idei de la alții!
Cu magazinul ideal, nu rămâi păcălit de Iepuraș. Tot găsești și pentru tine, un morcovel!
Gata, vă las că-mi pregătesc coșul de cumpărături... Atâtea produse am găsit, cu livrare gratuită acasă.... Haideți și voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu