cluc24

miercuri, 22 martie 2017

Vă aștept acasă

Recunostință pentru părinții mei

Dragi părinți, aceasta este prima scrisoare pe care am scris-o în viața mea, pentru voi deoarece meritați toată recunostința din lume.
Eram mic când România a trecut prin perioade istorice tulburi dar ne bucuram de faptul că eram liberi. Din păcate, această libertate s-a pierdut cu fiecare zi care a trecut. Locurile voastre de muncă au dispărut peste noapte iar grija voastră pentru mine a început să fie din ce în ce mai mare. Ați plecat spre alte zări pentru a reuși să-mi asigurați un trai, mai mult decât decent. La început n-am înțeles această despărțire dar, viața m-a făcut adult și mi-a dezvoltat capacitatea de a gândi.
Am crescut cu bunicii mei, am urmat cele mai bune școli și am rezistat tentațiilor care-mi puteau distruge viitorul.
A fost o perioadă, când socializam cu persoane care nu erau ideale pentru dezvoltarea mea profesională. Învățam doar câteodată și mergeam la petreceri unde consumam alcool și fumam. Într-o seară, m-am simțit groaznic de rău, am fost abandonat de cei pe care-i credeam prieteni și am ajuns cu greu acasă. De atunci am renunțat la alcool și tutun, motivând în fața prietenilor că am devenit șofer și sunt restricțional din acest motiv, la anumite lucruri. Aceasta a fost cauza reală pentru am vrut și am primit o mașină pe care să o conduc. Astfel m-am dedicat învățăturii, ajungând acolo unde sunt acum.
Vreau să vă mulțumesc pentru grija pe care ați avut-o față de mine, de felul care m-ați crescut și m-ați educat, chiar în puținele perioade pe care le petreceam împreună: concediile voastre în țară, vacanțele mele peste hotare.
Chiar dacă sunt un tânăr al generației rețelelor de socializare, nu am uitat să trăiesc și să mă dezvolt în lumea reală, datorită vouă și principiilor de viață impuse de voi, de departe și de bunicii mei, de acasă.
M-ați învățat să-mi asum deciziile pe care le iau și îndiferent dacă calea aleasă este bună sau nu, să nu mă las învins. Începutul și lupta cu mine înșumi este grea dar nu imposibilă. Astfel am reușit să evoluez profesional și să găsesc femeia iubită, alături de care pun bazele unei familii ideale și fericite.
Mereu mă gândeam care ar fi fost viața voastră dacă eu nu existam! Am aflat răspunsul, dar aștept să mi-l confirmați....
Aștept cu nerăbdare zilele următoare când reveniți definitiv în țară și o să aveți grijă de copilul meu, precum au avut grijă bunicii de mine. Copilul meu va fi fiul pe care nu l-ați văzut cum crește și prinde aripi în viață, sub îndrumarea voastră.
Așa cum mi-ați spus, să nu uit trecutul, să trăiesc în prezent cu gândul la viitor, această scrisoare o voi pune în mediul virtual cu hastagul #multumescparintilor, pe pagina de facebook Multumesc Parintilor pentru a afla și alții ce înseamnă să fii părinte de departe și poate voi avea noroc, ca la tragerea la sorț să fiu printre cei trei câștigători ai unui premiu de 500 de lei.


Cu mult drag, fiul vostru de acasă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu