cluc24

duminică, 12 februarie 2017

Doctorița spune

Fata intră în cabinetul medical, având inima cât un purice. Doctorița îi zâmbește, invitând-o prin gesturile mâinii, să ia loc pe scaunul din fața ei:
- Ce problemă aveți?
- Nu mă simt bine. Am crezut că sunt gravidă dar este alarmă falsă – spune pacienta ocupând loc
- Ce simptome aveți?
- De ceva timp am început să urinez mai des, deși nu consum multe lichide.
- Important este să beți doi litri de apă.
- Atunci ar trebui să merg mereu la toaletă!
- Aveți usturimi la urinare?
- Da. Culoarea este tulbure, deși nu am mâncat sfeclă care să producă modificarea culorii…Am dureri la spate și abdomen.
- Aveți o viață sexuală activă?
- Păi… una normală…
- Aveți probleme cu rinichii?
- Am avut afecțiuni ale rinichilor și-mi scăzuse imunitatea. Am luat vitamine. Durerile sunt continue și am trecut pe antibiotice.
- Aveți o infecție urinară. Nu este gravă, se vindecă ușor. Nu folosiți antibiotice și consumați lichide. Acestea sunt cauze ale apariției infecțiilor. Vă recomand tratamente naturiste 
- Este gravă boala?
- Nu. Sunt multe persoane cu infectii urinare care după tratamente specifice își revin în timp normal. Trebuie să beți ceaiuri din plante și să faceți băi cu amestec de plante: mesteacăn, salcie, coada șoricelului, tătăneasă. Mai faceți câteva spălaturi vaginale cu bicarbonat de sodiu pentru neutralizarea florei vaginale. Alimentația trebuie să fie bogată în fructe pentru ca corpul să asimileze vitamina C.
- Eu mănânc compoturi...și banane.
- Aveți nevoie de fructe precum merele, portocalele, ananasul. Merișorul este unul dintre cele mai bune remedii împotriva acestor infecții.
- Să beau ceai de merișor?
- Nu numai. Igiena intima si infectiile urinare se anihilează cu ajutorul plantelor, fără utilizarea medicamentelor alopate. Un supliment alimentar, recomandat de mine este NO CIST care tratează infecțiile unitare.
- Trebuie rețetă?
- Nu Vă recomand situl Bioelemente, unde găsiți aceste produse. Vi le-am trecut pe acest document...
- Știu de site! De acolo mi-am comandat produse Aloe Vera!
- Sănătatea stă în gândirea noastră și trebuie să fim mereu calculați în ceea ce facem
- Da. Mulțumesc – spune veselă fata. Credeam că sunt grav bolnavă!
- Orice boală se poate trata, dacă este descoperită la timp și se folosesc remediile optime – își încheie sfatul, doctorița


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu