cluc24

miercuri, 14 decembrie 2016

Just 1Dream for your Beauty Look



Femeile trebuie să fie mereu frumoase. Pe lângă frumuseţea interioară, frumuseţea exterioară trebuie să întărească feminitatea.
Capitala ţării noastre este o adevărată expoziţie de doamne şi domnişoare elegante şi sofisticate. În preajma sărbătorilor, femeile sunt în căutare de salon manichiură şi au mereu câte o întrebare pe buze: unde ma vopsesc in Bucuresti? Unde imi pot face o manichiura semipermanenta la un hair stylist Bucuresti?
La toate aceste întrebări există un răspuns simplu, unanim şi sigur: 1Dream Beauty Studio. Cu un singur drum, rezolvi totul. Personalul elegant, profesionsit şi plin de voie bună, îţi asigură toate cele necesare. Pe lângă confortul luxos al salonului, gama largă de servicii oferite sunt adevărate virtuţi care recomandă locaţia.


Chiar dacă vestimentaţia şi manichiura sunt importante, adevărata artă apare în momentul vopsirii părului. Este greu de găsit cea mai buna vopsea de par profesionala (Goldwell) dar cine caută găseşte, normal, la 1Dream.
Un singur drum şi ai toate dorinţele îndeplinite. Femeia se simte ca o prinţesă aşa cum trebuie. Chiar şi cea mai grea probă, cea de vopsit balayage  , este trecută cu bine şi stil de către reprezentaţii salonului.
Parcă îmi pare rău că nu sunt femeie, ca să pot fi şi eu la modă, eventual cu un păr vopsit blond sau degrade ....
Dacă eram femeie, stăteam relaxat şi mă uitam, duios, la cei din jurul meu...





Imaginile nu au nevoie de cuvinte. Cine nu mă crede, să verifice....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu