cluc24

sâmbătă, 24 decembrie 2016

Între vecine


Liniştea din jur este întreruptă de soneria de la uşă. Sunetul este unul specific ciripitului păsărelelor. Gazda, fără a-şi ridica privirea din calculator, strigă:
- Intră. Este deschis!
Nu apucă să terminămpropoziţia că şi apare, vecina de la etajul superior:
- Bună! Am trecut pe la tine…. Să văd ce faci…
- Caut reduceri pe net.
- Mă ajuţi şi pe mine! Dar nu la promoţii. Am altă problemă.
- Da. Cum să nu! – aprobă gazda, întorcând privirea spre vizitatoare. Spune despre ce este vorba.
- Păi…ştii… o problemă de femei!
- Eşti gravidă? Felicitări! Un copil reprezintă imaginea unei familii sau cel puţin … a unei femei!
- Nu, vai! Cu cine!?
- Întrebam şi eu.
După această scurtă discuţie, gazda se reîntoarce în faţa laptopului. Vizitatoarea îşi face curaj şi începe…. dar se opreşte când privirea îi rămâne pironită asupra ecranului:
- Eu…
- …
- Ce faci!
- Caut reduceri şi promoţii.
- La … vibratoare!
- Da. Este un lucru util şi necesar.
Vizitatoare tace mâlc. Mai aruncă o privire şi apoi vorbeşte:
- Deci pot vorbi cu tine, că nu ai prejudecăţi!
- Doar ştii că sunt o femeie, mereu la modă.
- Da…
- Să ştii că majoritatea femeilor folosesc vibratoare dar nu au curajul să recunoască.
- Poate… Dar… ştii… chestii intime.
- Crezi că vecina de alături, domnişoară bătrână, nu a folosit aşa ceva?
- Nu ştiu… Nu m-am gândit. Nici nu mi-a trecut prin cap… niciodată!
- Tu, chiar nu ai folosit? – întreabă gazda privind insistent în ochii vizitatoarei.
- Păi…. eu vroiam să vorbesc cu tine… despre epilare…Dar…Of sună ttelefonul. Alo! Da…aştept un colet!
În timp ce vizitatoarea oferă detaliile adresei, gazda îşi continuă cercetările, iar curierul încheie conversaţia cu un remember pentru clientă:
- Aveţi o plată ramburs.
- Ştiu.
- Coletul este de la vibratoare.
- Da… - răspunde repede vizitatoarea, închizând telefonul în timp ce gazda zâmbeşte satisfăcută:
- Sper că ai luat de pe acest site… au lucruri de calitate şi la reduceri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu