cluc24

miercuri, 23 noiembrie 2016

O regină...


Două femei se întâlnesc la un restaurant. După ce se salută şi se sărută, se admiră una pe cealaltă:
- Vai ce superbă este coafura! Îţi stă perfect!
- Mulţumesc. Ce elegantă eşti! Se vede că soţul tău a fost avansat.
- A... Mi-am cumpărat singură hainele.
- Din banii lui, nu?
- Da… A fost. Aş fi vrut şi eu o rochie StarShinerS  kaleidoscop sensation black  – oftează femeia.


- Şi ce te opreşte? – întreabă cealaltă în timp ce apare chelneriţa.
- Ne mai gândim şi comandăm mai târziu! – spune cealaltă femeie adresându-se chelneriţei care se retrage.
- …
- A fost Black Friday între 18 – 20 noiembrie…
- Da, dar mai este şi săptâmâna următoare, între 25 – 27 noiembrie.
- Chiar?
- Da. Şi sunt reduceri reale, pe bune. Am găsit produse chiar cu 70% reducere, nu doar cu 20%.
- La ei ştiam că se găsesc multe produse…sute.
- Sunt peste 10.000 de articole. Am petrecut o zi întreagă şi am tot ales… - oftează satisfăcută una dintre femei.
- Dar din păcate voi fi plecate în week-end…la Timişoara.
- Şi mai bine! Ştii că StarShinerS nu oferă multe campanii de reduceri!  Mergi la Lotus Center sau Shopping City din Timişoara şi găseşti reduceri şi mai mari, cele mai mari, de la 25% la 70%. Le şi vezi, le admiri…
- Le pot proba! Voi o manechină!
- Vezi! Numai avantaje!
- Soţul meu o să stea afară! Se va plictisi.
- Îl trimiţi la o cafea.
- Crezi că rezistă cu o cafea câteva ore – zâmbeşte satisfăcută femeie, sclipindu-I ochii.
- Pentru ca femeia să fie frumoasă…
- Mie îmi plac rochiile sofisticate, elegante.
- Se potrivesc stilului tău.
- Da. Bună idee… Noroc cu plecatul la Timişoara!Le cumpăr direct! Dacă găsesc rochia dorită şi potrivită, te invit să mergem la teatru, că soţul meu nu prea are timp…
- Ce teatru! O să mergem la spectacole, la evenimente.
- Lumea va fi a noastră! Acum putem comanda… întâi ţinuta, apoi mâncarea! – spune femeia în timp ce face semn către bar.
Chelneriţa se apropie de ele şi le preia comanda. După ce aceasta pleacă, cele două femei îşi continuă discuţia:
- Poate găsesc şi fiicei mele o rochie, că se apropie absolvirea liceului.
- Ai o fată mare şi tot tânără eşti!
- Hainele fac diferenţa. Vârsta o poţi masca prin machiaj şi prin stilul şi ţinuta adoptată!
- Categoric!
- Acum sunt nerăbdătoare să plecăm… Să vină mai repede Black Friday din 25-27 noiembrie – spune fericită una dintre femei, în timp ce savurează din priviri, meniul care tocmai venea, dar gândurile ei erau îndreptate spre evenimentul mult visat. Vor fi o adevărată regină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu