cluc24

miercuri, 16 noiembrie 2016

Bluză sau tricou?


Există o vorbă din bătrâni : îmbrăcămintea face pe om. Eu am crezut că este o fabulaţie, dar numai până am ajuns om matur.
Când eram mic, părinţii mei se îngrijeau să arăt bine, îmi alegeau hainele iar eu trebuia doar să le port cu demnitate. În liceu am fost lăsat liber, adică să mă ocup eu de propria mea vestimentaţie. La început aveam haine de culoare închisă, gen maro, care au început să-mi displacă pentru că gândurile mele erau mai întunecate.
După un timp, am decis să port haine cu diverse modele, iar cineva mi-a atras atenţia că nu se mai poartă cămăşi şi pantaloni în carouri, concomitent. Atunci mi-am dat seama că trebuie să intru în rând cu moda. Dar ce este moda? Este ceva care este cool dar în acelaşi timp te face să te simţi în largul tău.
În perioada când am început să lucrez la birou, mi-am ales o ţinută sobră dar în timp, mi-am dat seama că ies în evidenţă faţă de ceilalţi care poartă tricouri. Aşa că mi-am schimbat stilul vestimentar.
După primele plimbări prin oraş, am constatat că atrag priviri. De ce oare? Îmi plăceau tricourile care aveau culori deschise, vii. Tricoul favorit era unul în dungi cu multe culori, până  când am fost la cineva care avea peruşi şi acestia se tot asezau pe mine, crezând că sunt un papagal!
Din acel moment, am decis ca toate hainele să fie cu o singură culoare, albastru dacă se poate şi să aibă buzunare. Cam dificil, pentru că toţi credeau că am doar un singur tricou, albastru, deşi le schimbam zilnic. Tricourile erau cu guler, pentru că altfel mi se părea că sunt o girafă de la Zoo.
Până la urmă am fost salvat de prietena mea. Ea vroia să-şi cumpere o bluză şi am mers cu ea. Adică, eu să o cumpăr, bluza nu prietena!  
În timp ce ea proba diverse ţinute, eu nu am fost atras de nimic... Apoi ea mi-a propus să încerc o pereche de pantaloni şi o bluză. Mofturos, totuşi ca să-i fac pe plac, le-am probat. Când m-am privit în oglindă am început să salut. Vânzătoarea şi prietena mea se uitau miraţi la mine. După câteva clipe de uluială, le-am spus că am vorbit la telefon, în cabina de probă, dar de fapt nu mă recunoscusem în oglindă.
Pantalonii erau negrii iar bluza o minunăţie. Avea şi buzunare (chiar două!) , glugă (dacă mă prinde ploaia sau vântul pe nepregătite) şi mi se potrivea perfect. Deci nu trebuie să încerci prea multe haine, dacă le nimereşti din prima! Ceea ce a remarcat şi apreciat prietena mea, era faptul că materialul era 80% bumbac şi restul poliester.

După ce m-am îmbracat cu aceste haine, care se potriveau perfect la pantofii sport, am decis să plec aşa spre casă, iar hainele vechi, să le pun în pungă. Mi-am închis fermoarul la bluză şi am ieşit pe uşă. După ce am plătit toate produsele, două ale mele şi trei ale prietenei mele.... Deh, când cineva sau ceva îţi pică bine, păstrezi.... J
Mă simţeam perfect iar toată ziua decurs precum mă şi simţeam...
Deci nu trebuie să cauţi haine cool, doar unele care se potrivesc iar stilul depinde doar de tine!
Pozele au fost preluate de pe situl answear.ro.

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu