cluc24

vineri, 25 noiembrie 2016

Alunecând pe gheaţă…


“Cobori în jos, alunecând pe un horn…” Bine că nu cobori în sus, că hornul nu mai există! Acum toţi au centrale termice şi doar coşurile de fum mai fac legătura cu exteriorul casei. Geamurile se închid din cauza frigului, uşile de teama hoţilor, iar eu nu am pe unde să intru. Coşul de fum este prea fierbinte şi eu sunt ca un sloi de gheaşă deşi mă agit ca o băutură energizantă!
Pentru orice există însă, o soluţie. Uşile nu sunt etanşe iar eu sunt subţirel şi mă pot strecura. Mai greu… dar am intrat! Mai greu, că am căzut pe gheaţa din faţa intrării, după ce m-am speriat de o umbră, care era de fapt un Om De Zăpadă!
Uneori este greu să faci ceea ce-ţi propui dar cu perseverenţă, putem reuşi!
Mă uit în jur şi îmi dau seama unde sunt. Ia să văd ce să caut… Of… televizorul nu este ideal… mai este unul pe aici, oale şi cratiţe…hm… nu este bine, că femeia nu trebuie să fie mereu la cratiţă! Am găsit. Scot repede o casetă cadou  care este mai mult decât util, fiind o marcă de încredere.
Aud un zgomot şi mă ascund după fotoliu. Îşi face apariţia o stafie… Nu! Este gazda, care priveşte pe geam, îmbrăcată într-un halat alb:
- Unde stă atâta! Nu ştie că-l aştept!
Îşi întoarce privirea spre colţul camerei, oftând, după care se retrage în camera, pentru a se odihni. Este nerăbdătoare ca un copil, ce vrea să vină….
Nu trebuie să mă gândesc prea mult pentru că ştiu ce le plac femeilor. Mai caut ceva printre lucrurile din  bagaj. Mă gândesc la femeie şi… conform statisticilor realizate de bărbaţi, ele vor să aibă o piele frumoasă şi catifelată, indiferent de vârstă, folosind vitamina E care întârzie îmbătrânirea metabolică, motiv pentru care iau fără ezitare o casetă cadou Gerovital H3 Classic Natural.. Caseta conţine cremă lift restructurantă pentru noapte (realizată din uleiuri naturale) şi deodorant antiperspiran care oferă confortul pielii catifelate. 


Urmează bărbatul familiei… Ce să fie…Pentru bărbaţi mereu este mai dificil. Ca să nu fac discrimare, pun în faţa mea o borsetă cadou Gerovital H3 Man Active. În această borsetă se află tot ceea ce are nevoie un bărbat pentru  propriile nevoi: şampon hidratant, gel de duş revigorant şi deodorant antioperspirant, toate marca Gerovital H3Man. Şamponul hidratează şi protejează firele de păr care au mai rămas, favorizând elasticitatea părului având şi un efect reparator, mai ales după câteva ore de fitness! Gelul are un efect răcoritor şi energizant, menţinând pielea sănătoasă. Parfumul atrage şi seduce, având miros de fructe, ce au avut efecte benefice asupra femeilor prin preajma cărora am trecut…. 

Gata! Cu asta am rezolvat tot ce trebuia. Punct ochit, punct lovit deci pot părăsi incinta. Nu de alta, dar să nu mă obişnuiesc cu căldura şi toropeala de la gura… caloriferului!
Nu stiţi cine sunt? Nu am timp să vă explic că timpul trece iar noaptea este tot mai scurtă…deşi pare una extrem de lungă. Mă grăbesc ca renii să nu mănânce prea mult că se îngraşă iar drumul este lung şi anevoios!
Acum stiţi cine sunt? Eu sunt cel care înţelege ce e important pentru consumatori! Normal… sunt Moş Crăciunul din acest an şi am un Farmec aparte! Nu trebuie să ştie toată lumea, că dacă află Crăciuniţa mea, mă aşteaptă geloasă dar fericită, cu o mătură!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu