cluc24

vineri, 16 septembrie 2016

Update – Call Center


În urmă cu câteva zile am scris un articol  despre call-center Flanco, ca urmare a unui concurs solicitat de retailerul autohton de produse IT&C, electrocasnice şi electronice.
Am fost printre cei 102 bloggeri care au sunat la call-center pentru a afla diverse informaţii precum produsele și serviciile oferite, modul de plasare, status și livrare a comenzilor, soluțiil de finanțare, garanţii şi mai ales cardul de fidelitate „Mereu Flanco”.
Precum am descris în cadrul articolului, timpul de reacţie a fost în jurul a 40 de secunde, target stabilit de această firmă. Răspunsul la apel a fost atât de scurt că aproape m-a speriat, lăsându-mă fără replică. Am reapelat call-centerul pentru a verifica dacă totul a fost real sau o simplă iluzie. Am constatat că se poate răspunde solicitărilor clienţilor, nu doar 24 de ore din 24, 7 zile din 7, ci chiar în timp scurt.
Conform comunicatului de presă din 5 septembrie 2016, concluzia a fost una elocventă: „85% dintre bloggeri au discutat cu un operator în mai puțin de 40 de secunde de la inițierea apelului, iar aproape 70% dintre aceștia au așteptat mai puțin de 30 de secunde pentru a fi preluați. Doar trei apeluri au avut un timp de așteptare de peste două minute, iar unul singur de peste trei minute. La finalul testării, Flanco a calculat timpul mediu de așteptare – 41 de secunde, cu o secundă mai mult decât obiectivul propus”.
Se poate spune că oricând se poate face ceva şi în folosul clientului şi al timpului de care, acesta dispune.
Felicitări Flanco şi succes pe mai departe. Ai fost la înălţime.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu