cluc24

sâmbătă, 27 august 2016

Haine pentru nepoţel


Pătrăţel se grăbeşte să ajungă la vecina Gogoşar. Gogonel era deja instalat acolo, în fotoliu. Pătrăţel se uită lung la el, apoi i se adresează gazdei:
- Ajută-mă şi pe mine!
- Ai bere în frigider – răspunde Gogoşar continuându-şi activitatea pe laptop.
- Nu este vorba de bere...
- Nu? – se miră Gogoşar, care pune mâna pe fruntea lui Pătrăţel. Nu ai temperatură!
- Nu...nu... Sâmbătă este ziua nepoţelului meu – spune Pătrăţel.
- Maimuţel are copil – se sperie Gogonel?
- Nu ...cealaltă soră a mea...
- A bine... se linisteşte Gogonel.
- Şi? Vrei să merg cu tine la aniversare? – întreabă Gogoşar.
- Nu...da... adică da, dar nu asta e problema.
- Adică eşti sigur că vin? – întreabă Gogoşar
- Dacă te rog... ca o vecină bună...
- Bine...accept – spune Gogoşar. Altă problemă?
- Adevărata problemă. Nu ştiu ce să-i cumpăr. Cărucior... i-am luat, nu-i mai trebuie, jucării...da....
- Îmbrăcăminte.
- Mda – oftează Pătrăţel. Ultima oară i-am luat un tricou şi aproape că m-a alungat mama ei!
- Păi nu cumperi tricouri cu băutură şi formaţii hip-hop....
- Of... Ai soluţie?
- De rufe?
- Nu... te rog Gogoşar... de cadou... îmbrăcăminte adecvată.
- Hai să vedem pe net, că dacă te duc în magazin, primele haine, le şi cumperi!
- Da.. da .. pe internet.
- Câţi ani are?
- Păi... acum un an i-am cumpărat tricoul ciudat...acum doi ani... am spart cu capul geamul când ne jucam, acum trei ani...cărucior...
- Am înţeles! Ce culoare preferă?
- Hm... Cred că...seamănă cu mine...deci albastru.
- Atunci un tricou albastru  , culoarea cerului. Se potriveşte cu toate combinaţiile. Din bumbac.
- Da...categoric. 100%!
- Aşa şi este!
- Dar nu este puţin un tricou?
- Păi, cumperi şi pantaloni...
- Din cei scurţi...că este cald! Să-i poarte că dacă creşte, cadoul este inutil! Va fi echipat de fotbal!
- Îmi place cum gândeşti, Pătrăţel!
- Da... Le comanzi tu Gogoşar, că poate iar fac o gafă!
- Bine...
Pătrăţel îi dă un pupic vecinei care rămâne blocată şi dispare. Gogonel se uitase la ei, cu ochii cât cepele. Pe uşă îşi face apariţia Maimuţel:
- Fratele meu alerga pe scări... S-a întâmplat ceva?
- Nu. Am rezolvat o problemă – susţine Gogoşar.
- Bine. Mă ajuţi şi pe mine să aleg un cadou....
- Da Maimuţel. Pentru nepoţel? 
- Da... Ce atot-ştiutoare eşti! – remarcă Maimuţe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu