cluc24

miercuri, 17 august 2016

Divina


Micki și Nicki priveau în zare, fără a acorda vreo atenție fetelor din jurul lor. Micki își termină berea și face semn chelneriței, ca să vină cu o nouă serie, din licoarea care se consumase.
Chelnerița apare zâmbitoare, oferind cele două beri. Băieții nu-i acordă atenție. Deodată, cu plecarea chelneriţei îl zăresc pe Pinky, stând în celălalt capăt al restaurantului, vorbind la telefon. Micky începe să râdă:
- Caută fete....
- El tot caută... dar ele nu-l caută! – întăreşte Nicky cele spuse de prietenul său.
Fetele lor privesc spre cel despre care se discuta, râzând:
- După cum îl vedem..
- Haha...
- Eu l-am văzut luni la sex shop  – spune Micky sorbind din băutură.
- Dar ce ai căutat, dragule, pe acolo – îl întreabă prietena privindu-l cu ochii reci.
- Nu am fost acolo....
- Nu?
- Eram pe la magazine... am văzut vânzătoarea discutând...
- Ai fost înăuntru – îl încolţeşte prietena pe Micky?
- Nu. Era afară... îi admiram poşeta... ştii...se apropia ziua ta şi mă uitam după un cadou...
- Da...da ... – aprobă Nicky. Şi pe mine m-a luat de multe ori în cercetări.
- Doar de poşete? – intervine şi prietena lui Nicky.
- Da... Prietenul la nevoie se cunoaşte!
- Da. Se vede – spune zeflemitor prietena lui Micky.
- Noi discutam de Pinky şi uite... avem discuţii! – remarcă Micky.
- Nu ne interesează Pinky – spune prietena lui Micky. După cum îl văd, sigur suferă de ejaculare precoce .
- De ce crezi asta? – întreabă insistent Micky.
- Poate din experienţă – susţine fata.
Între timp, Pinky trece pe lângă ei, salutându-i, spre ieşire. Cei patru, decid să se răzbune pentru disputa lor:
- Pinky!
- Da Micky.
- Prietena mea ţine o petrecere sâmbătă. Am vrea să vii şi tu!
- Da, o să fie super – aprobă prietena lui Micky.
- Da..Cred că vin...
- Trebuie să vii cu prietena – spune Nicky.
- Ai prietenă, nu – întreabă prietena lui Nicky, cu un zâmbet dulce?
- Da ... nu este o problemă...chiar aşa ar fi mai bine... Salutare.
- Salut.
- Te aşteptăm.
- Cu interes!
Pinky părăseşte locaţia, puţin împleticit, deşi nu consumase alcool. Cei patru izbucnesc în râs:
- Vine cu o gonflabilă!

Sâmbăta îşi face simţită prezenţa, iar soarele încinge atmosfera de la petrecere. Micky începe să-şi prezinte reuşitele, auditorului. Nicky este ocupat cu prietena lui. Prietena lui Micky stă relaxată şi îmbrăcată sumar, în fotoliu. La un moment dat, se face linişte.
Apare Pinky, ce este urmat de o frumoasă roşcată îmbrăcată într-o superbă rochie vişinie.
- Divina! – spune Micky.
Nicky rămâne cu privirea aţintită asupra vizitatoarei, iar prietena lui, îi aplică o palmă uşoară. Ceilalţi invitaţi îi strâng mâna lui Pinky, aşteptând prezentarea prietenei acestuia.
- Ea este... adică peste două luni, va fi soţia mea. Am adus şi invitaţiile de nuntă, dacă tot sunteţi toţi aici.
- Dar nu te-am mai văzut cu domnişoara....
- Am fost plecaţi prin călătorii.
- Femeile nu se etalează ca nişte obiecte preţioase. Ele trebuie să fie acolo, unde trebuie, când este necesar – spune Divina, zâmbind cuceritor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu