cluc24

marți, 2 august 2016

Castele de nisip



Nu există persoană care să nu-şi aducă aminte cu nostalgie de copilărie. Atunci eram inocenţi şi nepregătiţi pentru adevărata luptă cu viaţa. Noi credeam că tot ce zboară se mânâncă, iar tot ceea ce primim este etern.
Când eram mic, mi-am propus ca atunci când voi fi mare să-mi cumpăr toate jucăriile din lume. În acele vremuri mă gândeam la oamenii mari, neînţelegând de ce nu se uită şi nu savurează desenele animate.
Timpul a trecut şi am aflat răspunsurile la întrebări, iar ideile preconcepute au dispărut în neant.
Cel mai plăcut moment din copilărie era perioada petrecută la mare. Nisipul cald, soarele îmbietor, apa plăcută îmi aduceau acele momente de linişte care în timp s-au dovedit benefice. Primul lucru pe care-l pregăteam şi-l puneam printre bagaje, verificându-l şi pe drum să nu dispară, erau ustensilele pentru jocul în nisip. Udam nisipul şi construiam castele de nisip unde prinţesele aşteptau să fie eliberate de cavalerii răătăcitori. Chiar şi când reveneam acasă, acel bagaj era pregătit pentru noi aventuri. Chiar la început, am descoperit că puteam construi forme chiar şi castele din zăpadă...
Aşa cum unii colecţionari au trenuleţe ca în copilăria lor, tot aşa eu am reuşit să-mi satisfac o mică particică din gândurile copilăriei. Am achiziţionat Nisipul Kinetic , care este asemănător nisipului de pe plaja mării dar este o jucărie perfectă pentru casă, deoarece nu se usucă, nu se lipeşte de mâini, nu se risipește și mai ales, nu murdărește, fiind sigur 100% . Este non-toxic şi pot realiza diverse forme pe care să le împrăştii ca design, prin casă! Acele forme nu se sparg şi nu se distrug, putându-se reconstitui.
Am revenit la copilărie şi la vremurile frumoase....inedite....plăcute....
Amintirile revin...cu nostalgie....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu