cluc24

duminică, 31 iulie 2016

La munte sau la mare?


Căldura se resimte peste tot. Oamenii încep să-şi diminueze capacităţile şi să obosească tot mai repede.
Noroc că a venit perioada concediilor şi totul poate fi rezolvat pentru o scurtă perioadă de timp. La mare, chiar dacă este soare şi apă, căldura ne doboară, încet-încet, iar turiştii stau înghesuiţi, aducând un surplus de căldură în jurul lor. La locaţiile cu all-inclusive, zornăitul tacâmurilor, agitaţia chelnerilor de a goli mesele părăsite de clienţi îşi provoacă o nouă stare de stres... de căldură! Parcă nu ai vrea să simţi veşnica aglomeraţie şi agitaţie chiar şi atunci când eşti decis să te relaxezi.
Din acest motiv, am ales să plecăm pe munte, în zona Covasnei, spre ţinutul secuiesc unde am gustat mâncarea tradţională, mai ales gulaşul specific. Am fost la un camping unde am stat în căsuţe. Dimineaţa soarele ne ataca cu brutalitate, dar spre prânz, se ascundea după copacii din zonă. 

Acolo am cunoscut diverse persoane, copii care insistau să se joace cu copii mai mari, ca mine... Singura problemă era cea legată de apă. Trebuia să ne plimbîm spre cascadă pentru a ne răcori....Ajunşi acolo aveam ce admira! Monotonia poate deveni plictisitoare chiar dacă este un plăcută.... Mai erau pe acolo unii care puneau muzica la maxim, vrând să sublinieze că au probleme de auz....
Revenind din prima parte a călătoriei, am reintrat pe un site de pe internet pentru a căuta Cazare in Pensiuni  la Sovata.
De ce la Sovata? Se zice că este o staţiune pentru pensionari… Dar nu este chiar aşa. Întâlneşti diverse categorii de persoane, care doresc să petreacă în linişte, departe de agitaţia şi tumultul oraşelor, aşa cum îi şade bine oricărui turist aflat în vacanţă. Aşa este de multi ani....


Cazare Sovata …. nici nu trebuie să cauţi mult, pentru că găseşti orice, pe placul oricui, chiar şi al celui mai pretenţios călător. Există nenumărate piscine, săli de fitness şi mai ales saună, dacă nu-ţi este suficientă căldura soarelui.
Dacă în prima parte a concediului am savurat o bere rece la umbra brazilor, în a doua parte, am făcut băi, sport şi m-am călit pentru căldura toropitoare din oraşul de reşedinţă.
Mereu persistă întrebarea legată de petrecerea concediului: în ţară sau afară? La mare sau la munte? Cu ajutorul sitului Holidaynet.ro  ne putem organiza din timp, cu bine, concediul atât de mult visat. Totul ţine de ceea ce dorim noi, atât pentru noi, pentru sufleţelul nostru cât şi pentru cei care ne însoţesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu