cluc24

duminică, 17 iulie 2016

În căutarea timpului


De mic copil, mereu eram întrebat despre ceea ce-mi doresc de ziua mea. Mereu vroiam ceva ciudat sau prea multe lucrări şi.... Aeastă întrebare se perpetuează în timp. Niciodată nu ştiu în preajma propriei mele zile de naştere, ceea ce-mi doresc dar după ce aceasta trece, deja am mai multe opţiuni!
Fiecare persoană are propriile dorinţe, vise şi vrea să fie fericit. Oamenii în general, îşi doresc ceea ce nu pot avea (Luna de pe cer) sau nu pot cumpăra cu bani, indiferent de numărul acestora: sănătate, fericire eternă, dragoste adevărată, pace şi linişte sufletească.
Îţi poţi dori o casă imensă în care să te pierzi sau să te enervezi când trebuie să faci curăţenie în ea, o maşină „super” care să te lase în momentul nepotrivit, prieteni care să fie alături de tine la bine şi să dispară ca prin farmec atunci când ai necazuri.... dar...totul depinde de propriul „eu”.
Aş vrea să fac tot ceea ce trebuie pentru a mulţumi pe toată lumea, inclusiv sufleţelul meu. Dar... timpul zboară. Alerg mereu în urma timpului şi niciodată nu reusesc să-l ajung. Unii îmi spun că nu sunt organizat, dar indiferent de cât de perfect pare totul, mereu apare un neprevăzut. Timpul trece, viaţa merge înainte şi descoperim că am alergat fără rost....
Când vrei să-ţi ajuţi prietenii, sa faci treburile casei, să fii în prim plan profesional, să faci sport pentru menţinerea siluetei şi a sănătăţii, să-ţi satisfaci pasiunile iar apoi să poţi spune: „mă plictisesc”, trebuie ca timpul să devină un aliat. Atât „eu” cât şi timpul trebuie să străbatem acele distanţe impuse, împreună, alături, nu alergând unul după altul.
Timpul nu se poate cumpăra dar se poate măsura. Prin această măsură, se poate concepe o tactică adecvată pentru fiecare pas, eveniment şi ....dorinţă!
Dacă nu putem cumpăra timp, atunci să achiziţionăm un ceas, care să măsoare şi să ne indice momentele necesare pentru fiecare clipă de frământare. Acesta trebuie să fie simplu de utilizat şi complex, oferind detalii semnificative prin funcţii specifice, precum accesoriile dedicate bărbaţilor la magazinul WatchShop.
WatchShop.ro s-a repoziționat ca fiind singurul magazin online din România cu ceasuri și accesorii dedicate bărbaților, care să le satisfacă capriciile, chiar dacă pe primul loc, în vremuri călduroase se află berea…..

Oare femeile au mai mult timp? Nu de alta, dar în general, ele au mai multe dorinţe, unele mai normale… mai pragmatice!
Timpul trece, ceasul măsurând secundele, minutele şi orele, care se pot alia cu mine, reuşind să facem ceea ce ne propunem, fără nervi, agitaţie sau stres.
Timpul poate deveni un aliat dacă este folosit corespunzător, iar o persoană informată este o persoană cu soluţii la orice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu