cluc24

joi, 21 iulie 2016

Beţivul gânditor

În autobuz urcă un bețiv și se așează lângă un preot. După ce merge o stație, bețivul scoate din sacoșă o sticlă de băutură și un ziar. Bea și ultima picătură din sticlă și începe să citească ziarul. În tot acest timp, preotul îl privea cu dezamăgire și dispreț.
La un moment dat, bețivul îl întreabă pe preot:
– Scuzați-mă că vă deranjez, eram curios, aveți idee de la ce se face spondiloza?
Preotul îi răspunde pe un ton sarcastic:
– Sigur că știu. Faci spondiloză atunci când ai o viață dezordonată, consumi foarte mult alcool, țigări și îți petreci nopțile în compania femeilor de moravuri ușoare.
– Aha… spune bețivul și întoarce ziarul.
Preotul simte că l-a luat cam tare pe bețiv și încearcă să fie mai blând cu el:
– Îmi cer scuze, dar de când suferi de spondiloză?
Bețivul foarte uimit:
– Eu nu am așa ceva! Am citit în ziar că Papa are spondiloză și eram curios care este cauza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu