cluc24

miercuri, 27 aprilie 2016

Vine iepurașul


Ura! Vine iepurașul! M-a sunat azi și mi-a spus să mă pregătesc! Pentru început mi-a trimis un morcov!
Stau și cuget, la ce anume, să primesc de la el. La ce-mi doresc. Nu vreau lucruri scumpe dar totuși să fie utile și de calitate!
L-am sunat să-l întreb în ce buget să mă încadrez. Nu mi-a dat o sumă fixă, doar un pont! Să mă bazez pe PPT  !
Am prins pontui din zbor... în tinerețe jucasem volei și am ridicat “mingea” la  fileu.  Am început să studiez și să  constat că am nevoie de multe! Nici nu mi-am dat seama până  acum cât de multe lucruri am nevoie!
Nu prea multe, dar când scapi la multe, ochii văd, inima cere, iar Iepurasul PPT aduce cele mai mici preturi la tine acasa”.
Acum că m-am apucat de sport, de alergat am nevoie de mai multe  treninguri  pentru a avea mereu câte o pereche de schimb. Putem face sport pentru sănătate cu cheltuieli cât mai mici. Totul depinde de noi și de inspirația pe care o avem... de pofta de alergat!

Cum să nu-ți alegi o vestimentație nouă pentru o vară fierbinte? Să vorbesc cu Iepurașul să aducă și pentru cei dragi mie, câte ceva... Fiecare dintre noi, avem câte o persoană... sau mai multe... dragi!
O ținută elegantă trebuie trebuie să fie la modă, de calitate. Niște bluze  viu colorate sunt categoric cele mai bune soluții. Oferă culoare și un tonus perfect pentru orice perioadă a zilei.




Cred că atât ... ajunge pe cei dragi, iar eu pot să-mi continui dorințele pentru Pasti. Fiecare trebuie să primească câte ceva... dar eu, mult mai multe!  Dar Iepuraşul este darnic şi toată lumea este fericită! Vorbă multă, sărăcia omului... fapte...
PPT este tot ceea ce ne trebuie, a apărut în peisaj, exact când trebuie.Cine caută găsește, cine dorește primește, cine visează... vede ce are! Prețurile sunt mai mult decât accesibile, doar câțiva morcovi...
Mulțumesc Iepuraș, indiferent cine esti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu