cluc24

miercuri, 30 martie 2016

Prezentarea… reuşita unei afaceri!


Orice afacere pentru a avea reuşită trebuie lansată. Pentru ca această reuşită să fie una deplină, trebuie promovate produsele, atraşi clienţii noi şi păstraţi cei vechi.
Cea mai bună metodă de atragere şi socializare pentru companii sunt întâlnirile de afaceri în care se prezintă portofoliul de produse.
Pentru o prezentare este nevoie de mai multe zile pentru a se îmbina plăcutul cu utilul. Deoarece clienţii şi colaboratorii sunt din mai multe zone ale ţării, oportun este ca prezentarea să aibă loc într-o locaţie cât de cât, apropiată de toţi. Evenimentul trebuie să se întindă pe parcursul a mai multe zile şi nopţi. Trei zile şi trei nopţi, ca în basme, se poate aplica şi în acest caz !
Alegerea zonei determină alegerea locaţiei. Evenimentul se va desfăşura de marţi până vineri, ca omul să aibă timp în week-end să se odihnească, să mediteze asupra a ceea ce a văzut. Lunea nu este ideală pentru începutul unei prezentări, pentru ca fiecare să-şi poată organiza continuarea săptămânii, astfel încât să-şi aloce timp pentru prezentare, delegând pe altcineva să se ocupe de treburile lor în această perioadă.
Întrunirea de afaceri, va începe marţi după orele 14.00, ca omul să ajungă cu bine, liniştit. Întâmpinat de organizatori, se va retrage apoi, pentru odihnă în camera de hotel unde are loc evenimentul.
După orele 18.00 va avea întâlnirea şi prezentarea invitaţilor, a organizatorului în cadrul acelui centru de conferinte destinat evenimentului. Acolo se vor servi diverse produse la minut şi se pot consuma băuturi fine, pentru socializare. Petrecerea se poate întinde ca durată pentru ca toţi să se simtă bine.
A doua zi, după micul dejun matinal, participanţii se îndreaptă spre sala de conferinte  pentru a asista la inceperea prezentării. Vor avea o scurtă pauză de cafea, după aproximativ două ore de la începerea prezentării, pentru a se destinde. 

La prânz se va servi masa conform opţiunilor culinare ale participanţilor. Vor avea loc noi discuţii, urmând ca apoi fiecare să se retragă pentru un program de voie. Unii vor merge la fitnes, alţii la piscină sau pur şi simplu se vor relaxa cu scurte plimbări.
A doua zi, acelaşi program, care va avea o sinteză asupra oportunităţilor oferite de compania organizatoare. Prezentările au loc dimineaţă până spre prânz, pentru că unii participanţi vor primi telefoane de afaceri şi poate găsesc o portiţă să discute chiar despre produsele la care asistă.
Ultima zi, cea de vineri este dedicată micilor atenţii, bineînţeles după servirea micului dejun. Se oferă pliante şi câte o mică atenţie, o sticlă de vin, mostre ale produselor iar discuţiile continuă, fără temă fixă. Fiecare participant, cum simte nevoia şi în funcţie de traficul rutier spre zona lui, îşi alege momentul plecării.
În orice afacere este nevoie pe lângă informaţii şi publicitatea produselor, şi de momente care să apropie clienţii, să-i detaşeze de lumea tumultoasă a afacerilor acestora, în contextul unei relaxări cu stil !
Dacă compania ar fi mers la fiecare client în parte, consuma resurse umane şi financiare mult mai mari, iar clienţi poate găseau toţi timp pentru ei, în mediul lor propriu. De aceea este nevoie de o evadare în spaţiu, în timp, mai ales că sunt multe oportunităţi în prezent.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu