cluc24

sâmbătă, 20 februarie 2016

De toate pentru toţi


Un bărbat stă pe bancă, gânditor. Lângă acesta, se opreşte un alt bărbat care-l fixează cu privirea pe primul, până acesta îl obsearvă:
- Salut Fasolică!
- Salut Creieraş!
- Ce faci?
- Mă perpelesc cu gândurile.
- Ce gânduri? – întreabă Creieraş care se asează lângă amicul său, pe bancă.
- Am de făcut nişte cadouri. Noi o să plecăm cu familia la nişte cunostinţe. Trebuie să iau cadouri pentru ei, pentru soţie că se apropie ziua femeilor, pentru fiica mea, pentru fiul ca să nu fie dezavantajat şi eu nu am atâţia bani!
- Aceste gânduri te macină?
- Da! Este în joc imaginea mea, dacă nu găsesc o soluţie viabilă. Mă simt ca o fasole bătută!
- Hai că eşti comic!
- Este doar haz de necaz. Am căutat pe internet, am verificat şi comparat preţuri, am fost în magazinele reale… de aia sunt şi obosit…dar fără soluţie. Femeile sunt diferite de noi, mereu găsesc reduceri să-şi facă cumpărăturile… Sau nu?
- Eh! Te ajut eu.
- Nu iau împrumut!
- Nici idei?
- Idei bune, da.
- Există un site de unde poţi lua de toate, pentru toţi, iar pentru nici măcar un produs nu vei plăti preţul întreg!
- Or fi mult mai scumpe....
- Nu. Poţi folosi cupoane!

- Adică…bonuri de masă?
- Nu, cupoane de reduceri.
- Cum se folosesc?
- Simplu. Iei marfa şi achiţi cu cupoane, fără a face plăţi bancare….
- Devine complicat, deşi parcă ar fi simplu….
- Este foarte simplu. Intri pe situl care oferă reduceri şi oferte de preş, obţii cupoane şi faci cumpărături.
- Hm! Îmi rămân bani să-mi fac şi mie un cadou?
- Sigur că da. Uite, mai multe nu-ţi spun, dar… - Creieraş îşi scoate telefonul din buzunar şi navighează pe internet.
Fasolică priveşte nedumerit la Creieraş şi ascultă indicaţiile acestuia.
- Dar nu mi-ai spus multe!
- Nu. Te las să le descoperi singur, doar cu click aici  …


- Orice problemă are o soluţie, Creieraş!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu