cluc24

duminică, 15 noiembrie 2015

Un soft pentru Moş Crăciun



Zilele trec, unele bune, altele rele. Indiferent ce facem, viaţa îşi urmează cursul, nestingherită, fiind infuenţată de mediul exterior şi de factorii ce intervin în decursul ei.
Mai este puţin şi se apropie Sărbătorile de iarnă. Cele mai îndrăgite! Agitaţia legată de problemele politice, sociale, vor fi uitate, pentru moment, într-un mic sertăraş, lumea pregătindu-se de întâmpinarea unui nou an, mult mai bun ca celelalte, aşa cum sperăm şi ne dorim mereu.
Febra cumpărăturile începe să-şi facă apariţia. Lumea este agitată, ajungând să cumpere şi lucruri inutile, de teamă că poate nu vor mai găsi nimic interesant, pentru cadouri, peste câteva zile.
Sanşa cea mare, este oferta online de asemnea produse. Comanda se realizează uşor, stocul este verificat rapid, contactul uşor, urmând apoi livrarea produselor prin firmele de curierat, al căror succes depinde de departamentul lor specializat în Management expeditii .
În urmă cu doi ani, lucram la o firmă care distribuia produse, al cărei creştere sau scădere a productivităţii financiare, consta tocmai în seriozitatea acestor firme de curierat.
Mereu era haos cu livrarea produselor de Paşti, de BlackFriday sau de Crăciun.
Îmi aduc aminte, în Ajun de sărbători, stăteam, aşteptam şi sunam pe unii dintre ei pentru a afla când vom primi produsele care trebuiau livrate.
Aveam companii şi clienţi care ne presau pentru acele produse care nu ajungeau … la timp.
Cel mai rău este momentul când nu poţi confirma sau infirma, ceva legat de un produs, care implică mai mulţi paşi, după primirea lui.
Se întâmplase ca unul dintre produse să aibă întârziere, ajungând abia după prima serie de Sărbători de iarnă, între Crăciun şi Revelion, când unii erau deja în concediu!
Îmi aduc aminte de acel Ajun de Crăciun, pentru că atunci mi-am promis, ca următorul Crăciun să-l petrec în altă companie. Oamenii mereu vor câte ceva, în ultimul timp, fără a fi pregătiţi pentru problemele care se pot ivi.
La un moment dat veniseră doi curieri, ce erau supăraţi că deşi se grăbeau, trebuiau să aştepte, unul după altul iar timpul trecea…
Şi uite aşa, în anul respectiv, în trebuia să vină Moş Crăciun la miezul nopţii, aşa am ajuns şi eu acasă, atunci…. Din acel moment, dorinţa familie, pentru Moş Crăciun, ca eu să fiu acasă la timp, s-a îndeplinit.
Anul următor nu am mai avut probleme, de Paşti, de BlackFriday sau de Crăciun, deoarece aveam un software pentru curierat  şi puteam afla în orice moment situaţia coletelor.
Prin simpla apelare a acestui program software firme curierat aflam datele necesare, chiar de acasă, revenind la servici doar în momentul oportun pentru operaţiunea de predare-primire colet. Uite aşa, patronul ştia că lucrez neîntrerupt iar eu, mai făceam şi câte ceva, pregătiri pe acasă pentru sărbători.
Între timp, am părăsit aceea companie, scăpând de stresul coletelor , clienţilor, furnizorilor….
Acum, obişnuit cu noile apariţii în domeniul tehnicii de curierat, voi apela la aceste companii pentru a-mi livra cumpărăturile online, în timp util, monitorizându-i de pe telefon, printr-o Aplicatie Android curierat  şi sunt convins că nu voi întâmpina nici măcar o problemă! Poate doar de găsire a produselor dorite….
Tehnologia mereu vine în sprijinul omului!
Să vină sărbătorile! Moş Crăciun vine la timp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu