cluc24

marți, 17 noiembrie 2015

Pasiuni îndeplinite



Ce faci când ai o listă de cumpărături?
Te duci şi le faci, bifând pe listă, fiecare componentă … fie ea listă scrisă sau mentală.
Dacă nu-ţi ajung banii?
Sortezi prioritatea cumpărăturilor, aşa cum trebuie să facem şi cu deşeurile.
Soţia mea, mi-a spus să mă hotăresc şi să cumpărăm ceva pentru noi, pentru casă, pentru suflet. Eu imediat m-am gândit la nişte electronice. Ea, poate s-a gândit la mobilă sau articole vestimentare!
Oricum, ceva electronic, electrocasnic este pentru amândoi!
Chiar aseară am fost pus într-o mare dilemă. Se disputau trei meciuri de fotbal la aceeaşi oră şi vroiam să le văd pe toate. Tot comutam de pe un canal pe altul dar pierdusem câteva goluri…
Deci ar trebui să mai cumpărăm vreo două televizoare , pentru fiecare câte unul…. sau unul cu diagonala mai mare, un televizor LG. Acesta este cu toate accesoriile necesare, cu mufă USB, ca să pot vedea şi emisiuni în reluare, salvate pe laptop ( să văd şi eu la dimensiuni mari, ca la cinema) sau diverse chestii de pe net!
M-am abonat la newsletter pentru a fi la zi cu noutăţile. Aşa am aflat că se acordă puncte de fidelitate şi pot face plata în rate, nefiind nevoit să fac sortare a cumpărăturilor….  Sunt multe avantaje!
Aşa pot să mă uit la un meci pe vechiul televizor, la altul pe cel nou, iar la al treilea pe laptop! Nu trebuie să mă mai joc cu telecomanda!
Pot să savurez şi o bere, conştient că pot vedea toate fazele! Bună idee, trebuie să le-o spun şi prietenilor mei, care întâmpină aceeaşi problemă. Prima idee fusese să ne aducem fiecare televizoarel într-un loc comun! Ce haios era să ne luăm aparatele la plimbare, aşa cum unii fac cu copiii, căţeluşii….
Am găsit şi pentru soţia mea ceva! Tot îi place curăţenia iar de Black Friday sunt promotii  deci pot cumpăra şi un aspirator Samsung, mic şi uşor de deplasat… Aşa poate face curat …dar nu în timp ce mă uit la meci, ca să nu am sunet de fond!
Ei nu-i spun nimic, că poate mă aşteaptă cu mătura, ori făcăleţul, sau în cel mai rău caz, mă pune să dau eu cu aspiratorul! Brrr… sper măcar să nu fie în timpul meciurilor!


Şi mai rău… să fie în timpul meciurilor, eu să fac curat, iar ea să se uite la telenovele! Mai ales că un alt televizor, ne cam face figuri, apărând un ecran negru cu un minus alb!
 


2 comentarii: