cluc24

sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Lenjeria care salvează căsnicia



Într-una dintre zile, Georgică era nervos, supărat, agitat. Omul nu-şi găsea locul, exasperându-şi colegul, pe Vasilică.
Vasilică era concentrat asupra datelor de proiect dar nu-şi putea aduna gândurile din cauza plimbărilor prin birou, ale colegului său. La un moment dat, se decide şi îşi întreabă calm colegul:
-          Ce ai păţit! Te-a înţepat vreo albină?
-          Nu... este şi mai rău!
-          Eşti bolnav?
-          Da.
-          Ce ai?
-          Tocmai că nu am nimic.
-          ?!
-          Tu cum te înţelegi cu soţia?
-          Bine. Adică îşi face treaba prin casă... ca şi mine.
-          Da...da... Eu am probleme cu femeile.
-          Păi nu eşti însurat?
-          Tocmai asta este.
-          Nu înţeleg.
-          Tu de câţi ani eşti însurat?
-          De... 20 de ani.
-          Auăleo! Eu sunt plictisit după doi ani...
-          De situaţie?
-          De tot. Mereu am probleme. Ba nu fac aia, ba aialaltă!
-          Le faci pe rând.
-          Este veşnic nemulţumită! Mereu se plimbă cu mătura prin casă de parcă ar vrea să mă lovească cu ea.
-          Când o femeie este agitată, are nevoie de un bărbat.
-          Păi eu ce sunt? Dar m-am plictisit. Lipseşte ceva...
-          Hai să-ţi arăt... ceva.
Vasilică îi face semn lui Georgică să se apropie. După câteva căutări pe net, ajunge pe un site unde apar ...
-          Patru femei!
-          Da.
-          Eu abia pot să mă descurc cu una!
-          Dar cele patru te ajută să o cucereşti pe femeia vieţii tale.
-          Wow...să merg la femei! Nu...este prea devreme! Nu că ar fi doar nouă dimineaţa..
-          Măi..nu e site de femei, doar de accesorii pentru ele.
-          Adică?
-          Uite... vezi ce lenjerie sexy  are!

-          Da… ce frumoasă este, ce bine îi stă!   E senzuală...plină de încredere!
-          Cum ar arăta pe soţia ta?
-          O! Cred că superb!
-          Vezi. Cumpără o lenjerie intima  şi ai recucerit reduta, iar ea va vedea că îţi pasă de ea!

-          O să creadă că am înnebunit! Că sunt pervers…că sunt…
-          Eu cred că ţi-e teamă!
-          Nu… oricum nu ştiu mărimea…
-          Verifici pe o lenjerie existentă.
-          Dacă mă vede? Ce va crede?
-          Uită tot, când va vedea ce cadou ai cumpărat.
-          Nu cred.
-          Bine.
Vasilică închide pagina iar Georgică se întoarce la locul său. După un timp, Georgică  se adresează colegului:
-          Era lenjerie intima de la ReneRofe, braziliană nu?
-          Da.
-          Mulţumesc.
-          Cu plăcere.
-          Mi-a plăcut mai mult lenjerie sexy Bravuro. Avea nume predestinat…Passion!
-          Văd că ai fost atent!
-          Normal… tot ce este frumos atrage privirea…
-          Păi, atunci ce stai pe gânduri…
Georgică renunţă la conversaţie.

Oare cât de mult contează aspectul vestimentar şi cât contează aspectul fizic? Se completează una pe alta, categoric.
Fiecare dintre noi, avem prieteni, mai mulţi sau mai puţini. Fiecare dintre noi avem câte un Georgică, un Vasilică dar trebuie să-i descoperim şi să aibă curajul să-şi anunţe prezenţa.
Câte cupluri nu au probleme? Unii le ignoră, alţii le amplifică.
Dacă vă este teamă să mergeţi prin magazine pentru a căuta lenjeriile, că acolo, în majoritatea cazurilor, sunt femei, există soluţia salvatoare de a comanda lenjerie online .
Frumuseţea vine din interior, dar trebuie amplificată cu un “ambalaj” intim şi pasional.
Încercarea moarte n-are… Aşa a considerat şi Georgică al nostru care s-a trezit peste noapte, unul dintre cei mai fericiţi! Şi încă mai este, deşi au trecut ceva ani…buni.
Cîteodată, un lucru infim, face puntea spre marea fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu