cluc24

luni, 30 noiembrie 2015

Încercarea moarte n-are : brandul Coolpad este nou sosit pe piata telefoanelor mobile din Romania!


Se apropie sărbătorile cu paşi repezi. Atât de repede că aproape nu putem ţine pasul.Vrem ceva nou...
Brandul Coolpad este unul nou sosit pe piaţa telefoanelor mobile din România. Coolpad Romania  are produse interesante.
Gândurile noastre duc spre petreceri, revederi şi liniştea căminului. Fiecare dintre noi, ne dorim să avem ceva nou în casă, câte ceva personal, care să fie de bun augur în noul an care tocmai se apropie ameninţător.
Având un scurt răgaz, precum şi internet am început să fac cercetări. Mi-aş dori un televizor dar înainte de toate, vreau un smartphone, mai special.
Călătorind virtual, am descoperit un smartphone Coolpad Modena  care pare interesant.
Şi eu vreau ceva nou, ceva care să nu aibă oricine, ceva special. Mă refer la obiecte, nu la persoane!
Nu am mai auzit de această marcă, dar noutăţile mă atrag. Dacă nu încerci, nici nu ştii ce pierzi!
Dacă lumea nu ar fi încercat noutăţile care au cucerit apoi lumea, azi nu aveam electricitate, maşini… şi multe altele.
Revenind la ceea ce am găsit la magazinele eMag şi Media Galaxy, pot spune că sunt de calitate.
Am găsit un telefon Coolpad Modena  interesant. Are doar 158 de grame şi un display de 5,5 inch. Memoria este importantă, pe lângă cei 8 GB ROM şi 1GB RAM, se poate face o extensie cu un micro SD de până la 32 GB ( îl pot folosi pe cel de la vechiul telefon).
Important este că pot folosi ambele SIM-uri pe care le am : cel de acasă şi cel de la servici, nefiind nevoit să umblu cu două telefoane, căutându-le mereu, unde le-am lăsat! Are două camere foto: 8 Mpix cea principală şi cea din faţă de 2 Mpix.
Sistemul este Android 5.1 iar bateria de 2500 mAh are autonomie de 10 ore pentru 2G utilizare şi standby 330 ore iar  pentru 3G,  8 ore  în funcţionare şi 270 de ore în stanby.
Acest telefon pe cât este de subţire, pe atât este de elegant.
Coolpad este numărul 7 în Europa pe piaţa globală a smartphone-urilor şi numărul 4 în China. În curând va intra şi în topurile din România, deci este timpul să fiu şi eu, la ceva, printre primii, promotor!
Mentalitatea oamenilor, a consumatorilor, este în general de a alege un brand cunoscut. Uneori, la preţuri, la valoarea produsului, se plăteşte marca, nu produsul.
Telefoanele sunt utile, pentru a comunica cu ceilalţi, pentru a beneficia de facilităţile pe care le oferă. Fiecare dintre noi, decidem, asupra a ceea ce vrem să cumpărăm.
Cum spuneam, dacă nu încerci, nu poţi avea o părere pertinentă.

Ia să dau o fugă la Media Galaxy, că este prin zonă să văd cum arată, face tot face!


10 comentarii:

  1. Un smartphone foarte frumos, să ne spui și nouă impresiile după ce îl încerci :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa-l incerc. Este chiar frumos si mai ales util.

      Ștergere
  2. un smartphone care chiar daca e nou a recuperat repede prin caracteristici :) Un cadou numai bun de Craciun :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Abia astept sa aud pareri despre el, mai ales ca si eu o sa-l studiez!

      Ștergere
  3. Un smartphone e un gadget tare util, devii pe deasupra si dependent de el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat ai spus! Util si necesar fiecaruia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as incerca so Coolpad! Inceputul este greu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ar placea si mie, poate vine Mos Nicolae cu unul :)

    RăspundețiȘtergere