cluc24

vineri, 2 octombrie 2015

Amintiri cu o rozătoare



 Sunt zile în viața noastră când nu avem chef de una, alta, dar trebuie făcute. Uneori, perioada de timp, când nu suntem entuziaști să facem unele lucruri este mare...
Într-una din zile, până la urmă m-am lăsat convins de soția mea să mergem în beci să căutăm niște haine prin valize, niște borcane, treburi casnice. Trebuia să căutăm pe rafturi, la înălțime, iar de când am fost bântuiți de sobolani , în urmă cu ceva timp, soția mea preferă să nu meargă singură în acele zone obscure. La noi au fost cazuri izolate de dăunători, nu ca la rudele noastre unde problema ivită, s-a extins în mai multe blocuri, fiind nevoiți să apeleze la o firmă specializată, în servicii dezinsectieTimisoara .
Ajunși în beci, fără chef, mă apuc să mut de colo-colo unele lucruri,  pregătesc borcanele și cobor valizele. Soția mea descoperă haine mai vechi, pulovere, lână ( de pe vremea când croșeta, probabil se va apuca din nou ) și începe să le studieze.
Eu mă plictisesc şi încep să mă mișc în spațiu, utiându-mă la una alta, chiar în locul unde găsisem dăunătorul, în urmă cu ceva timp. Din cauza acestuia, a trebuit să fac curat în tot beciul, fapt care mi-a luat ceva timp.... mult!
Umblând pe acolo, deodată soția mea se sperie și aproape că mă împinge spre ieșire. Eu, mişcând lucrurile pe acolo, făceam gălăgie, ca și șobolanul din urmă cu ceva ani, a cărui existență o descoperise tot ea!
Devin cuminte, rămânând doar cu gândurile plecate pe alte meleaguri. Totul pare monoton, până privesc spre podea și ceva se mișcă! Sar într-o parte, lovind lopata de zăpadă, care declanșează cădera unei valize, exact pe cap, picând în brațe.
Soția mea, se uită mirată, iar eu observ că chestia mișcătoare de pe jos, era un mosor de lână ... Văzând privirea întrebătoare a soției, spun că am vrut să o ajut , uitându-mă și eu, în alte valize... Cred că m-a crezut!
Cum puteam să mă gândesc că pot reveni iar dăunătorii, că doar apelasem la firma de deratizare DDD, a cărei denumire mai mult ca sigur, vine de la : Distrugem Drumul Dăunătorilor nu doar de la: Deratizare Dezinsecție Dezinfecție!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu