cluc24

marți, 7 iulie 2015

Răul spre bine!



Ce poate fi mai rău decât o durere de măsea?
Două dureri!
Da. M-am plâns că mă durea o măsea, apoi a început să mă doară şi a două. Mă ţineam cu ambele mâini de obraji, cu stânga de partea stângă, cu dreapta, de obrajul drept. Aşa mi-am verificat dacă am obraz gros...sau subţire!
Alt rău... să te apuce această durere în week-end...sau noaptea!
Mai poate fi ceva...să mergi la o farmacie, să fie coadă...să stai să înnebuneşti! Mergi la altă farmacie. Acolo, coadă, oameni nervoşi, multe reţete....pensionari ce stau şi întreabă tot ce le trece prin cap.... Noroc că sunt multe farmacii prin zona mea!
Până la urmă, am ajuns la farmacia verde, cu două cuvinte care ne produc bucurie: Vivat şi Familia!
Pentru a nu ştiu câta oară, am fost printre cei 700.000 de oameni care la nivel naţional, interacţionează cu Vivat săptămânal. Prima oară, am căutat nişte medicamente pentru problemele pe care le aveam cu astenia  specifică venirii primului anotimp al anului.
Noroc că această farmacie se află chiar pe strada mea, este una independentă unde cuiva îi pasă de cei din jur.
Revenind la ultima vizită, farmacistă văzând că-mi ţin capul, nu de teama că ar fugi sau l-aş da de pereţi, deşi într-un loc, pe stradă scria: “Loc de dat cu capul!”, îmi oferă cele dorite.
La fel de amabilă a fost şi cu pensionarul care se tot băga în faţă, la rând, ca să-şi obţină medicamentele apuretin , căci clar se vedea că are surplus de apă în organism….
Tot vorbind de durerile din trecut, simt că m-a tras curentul! Este noapte, dar nu am probleme. Acum deţin  trusa Vivat, cu setul de medicamente, adaptat nevoilor familiei mele, şi a mea, implicit!

Deci cu tot răul, durerile…acum merge spre bine!

Un comentariu:

  1. Cerere de oferta - Advertoriale

    Buna ziua,

    Doresc sa achizitionez unul sau mai multe advertoriale (scrise de dvs. sau de catre echiapa noastra) pe site-ul dvs. cluc24comicehaioase. blogspot. ro pentru unul sau mai multe site-uri de jocuri pentru copii.
    Va rog sa imi spuneti daca este posibil acest lucru, la ce preturi si daca se poate face plata prin paypal.

    Va multumesc,
    Munteanu Marius
    morris_mariusica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere